Kernwaarden

Kennis en ervaring vinden onze klanten vanzelfsprekend. Evenals het kunnen omgaan met complexe bestuurlijke problemen en weerbarstige verandervraagstukken, binnen een omgeving waarin snelheid, adaptiviteit en adequaat handelen steeds belangrijker is. Dit stelt hoge eisen aan consultants die bij ons werkzaam zijn. Onderstaande kernwaarden van onze onderneming gelden voor alle medewerkers van Herosult:

Herosult vindt dat verbeterprogramma’s professioneler moeten worden uitgevoerd en sneller tot resultaat moeten leiden. Dit realiseren wij door bij aanvang van onze dienstverlening in een scherpe dialoog met de klant de opdrachtformulering, randvoorwaarden, gewenste resultaten en planning vanuit gezamenlijk perspectief eenduidig vast te leggen. Gedegen nadere planvorming vindt binnen een kort tijdsbestek plaats. Hierbij bepalen we ook welke aanpak succesvol werkt in de gegeven omstandigheden. Het plan van aanpak dat als resultaat uit deze fase komt zet direct een hoge standaard ten aanzien van het verwachte werkniveau en de te leveren kwaliteit en resultaten. Dit geeft in een vroegtijdig stadium inzicht in de consequenties en haalbaarheid waardoor commitment bij alle betrokkenen wordt gekweekt.

Herosult beschikt over een rijk arsenaal aan Best Practices op het gebied van methoden en technieken, die bijdragen aan het structureren van de aanpak van organisatie- en ICT vraagstukken. Bovendien ontwikkelen we continue aan de Herosult methodiek voor Business Proces Management waarin de nieuwste inzichten op het gebied van proces en ICT worden verwerkt. Al onze medewerkers werken hier intensief aan mee. Alle ontwikkelde producten zijn beschikbaar voor de klanten van Herosult.

In onze opdrachten en projecten maken we onderscheid in vijf fasen, zie onderstaande figuur.

De vijf fases in onze kernwaarden

Voor alle fasen maken we met de opdrachtgever afspraken over op te leveren resultaten en de borging hiervan. Binnen de afgesproken opdracht leggen we de opdrachtgever keuzes en uitgewerkte oplossingsalternatieven voor. Dit gebeurt niet alleen bij de start van een project, maar zeker ook wanneer omstandigheden tijdens het project veranderen. Tijdens de projectuitvoering sturen we samen met de opdrachtgever op doelen, tijd, geld en kwaliteit met behulp van een projectdashboard. Eventuele issues signaleren we snel en maken deze bespreekbaar op afgesproken vaste momenten dan wel proactief wanneer de situatie erom vraagt. De insteek hierbij is heldere en eerlijke communicatie. Op deze wijze zijn Herosult en de klant gezamenlijk in staat een project vanaf de voorbereiding tot en met de afronding scherp te bewaken en indien nodig tijdig bij te sturen.

Herosult staat voor topkwaliteit. Wij leggen de meetlat voor onze medewerkers op de hoogste sport van de ladder. Onze medewerkers dienen niet alleen een opdracht voor een klant conform verwachting uit te voeren doch ook een klant iets te leren waardoor er na de inzetperiode van Herosult beter wordt gepresteerd. In de samen met de klant uit te voeren projecten vervullen medewerkers van Herosult een voorbeeldfunctie en trekkersrol voor de medewerkers van de klant om het professionele niveau te verhogen. Ook brengen we nieuwe oplossingen en methoden om medewerkers van de klant buiten de gebaande paden te laten treden en betere resultaten te realiseren.

Samenvattend is onze boodschap dat Herosult garant staat voor een hoog professioneel niveau van dienstverlening met een continue focus op kwaliteit en klanttevredenheid. Wij zijn pas tevreden als we een topproject hebben opgeleverd.

Post-it met Statement